نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش زبان و ادبیات فارسی تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]

ا

  • اخلاق حرفه ای" مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]
  • ارزیابی طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
  • اسارت در دام دانش مفهوم‌پردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
  • استم تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
  • اضطراب ارزشیابی شدن معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
  • اضطراب تدریس معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
  • اضطراب کنترل کلاس معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
  • الگوهای آموزش ضمن خدمت مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
  • ایران مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]

ب

  • برنامه درسی مقایسه روحیه پژوهش‎گری در معلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
  • برنامه درسی پنهان بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون‎ مدرسه ‎ای بر من حرفه ‏ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]

ت

  • تجربه معلم راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانش‌آموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
  • تحلیل متون منظوم و منثور تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
  • تربیت‌معلم راهبردهای فرهنگ‌پذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
  • تربیت معلم طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
  • تربیت معلم مقایسه روحیه پژوهش‎گری در معلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
  • تسهیم دانش اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیت‌بدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
  • تعالی معلم مفهوم‌پردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
  • تعاملات مثبت و منفی بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون‎ مدرسه ‎ای بر من حرفه ‏ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
  • تعلل ورزی تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعلل‌ورزی و خودناتوان‌سازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
  • توسعه حرفه‌ای پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]

ج

  • جوامع مجازی اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیت‌بدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]

چ

  • چرخه انگیزشی مارتین تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعلل‌ورزی و خودناتوان‌سازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]

ح

  • حرفه معلمی طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]

خ

  • خودناتوان‌سازی تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعلل‌ورزی و خودناتوان‌سازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]

د

  • دانشجو معلم تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعلل‌ورزی و خودناتوان‌سازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
  • دانشجومعلم بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون‎ مدرسه ‎ای بر من حرفه ‏ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
  • دانشجو معلمان تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه روحیه پژوهش‎گری در معلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
  • داوطلبان طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
  • دیدگاه معلمان واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]

ر

  • راهبردهای تدریس راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانش‌آموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
  • رایانش ابری مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
  • رفتار حرفه ای واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]
  • رفتارهای نوآورانه پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
  • رهبران آموزشی واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]
  • رهبری تحول گرا پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
  • روحیه پژوهش‎گری مقایسه روحیه پژوهش‎گری در معلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]

س

  • سال‌های آغازین تدریس راهبردهای فرهنگ‌پذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
  • سکون حرفه‌ای مفهوم‌پردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
  • سلامت روان طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]

ش

  • شناخت معلم مفهوم‌پردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
  • شیخ صنعان تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون‎ مدرسه ‎ای بر من حرفه ‏ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]

ط

  • طراحی الگوی توسعه حرفه ای تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]

ع

  • عدم مشغولیت راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانش‌آموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
  • عملکرد واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]

ف

  • فرهنگ‌پذیری راهبردهای فرهنگ‌پذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
  • فرهنگ‌معلمی راهبردهای فرهنگ‌پذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]

ک

  • کارورزی بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون‎ مدرسه ‎ای بر من حرفه ‏ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]

گ

  • گلستان اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیت‌بدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]

م

  • مداخلات چندبعدی تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعلل‌ورزی و خودناتوان‌سازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
  • مدل یادگیری استم تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
  • مدیران پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
  • مشغولیت رفتاری راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانش‌آموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
  • معلمان پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
  • معلمان مقایسه روحیه پژوهش‎گری در معلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
  • معلمان مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
  • معلمان تربیت‌بدنی اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیت‌بدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
  • منطق الطیر تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]

ن

  • نظم عرفانی تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
  • نومعلم راهبردهای فرهنگ‌پذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]

ه

  • هماهنگی شناختی مفهوم‌پردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]

ی

  • یادگیری استم تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
  • یادگیری غیررسمی اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیت‌بدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]