آ
-
آموزش زبان و ادبیات فارسی
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
ا
-
اخلاق حرفه ای"
مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]
-
ارزیابی
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
-
اسارت در دام دانش
مفهومپردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
-
استم
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
-
اضطراب ارزشیابی شدن
معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
-
اضطراب تدریس
معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
-
اضطراب کنترل کلاس
معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
-
الگوهای آموزش ضمن خدمت
مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
-
ایران
مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
ب
-
برنامه درسی
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاهها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون مدرسه ای بر من حرفه ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
ت
-
تجربه معلم
راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانشآموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
-
تحلیل متون منظوم و منثور
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
-
تربیتمعلم
راهبردهای فرهنگپذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
-
تربیت معلم
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
-
تربیت معلم
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاهها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
-
تسهیم دانش
اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیتبدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
-
تعالی معلم
مفهومپردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
-
تعاملات مثبت و منفی
بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون مدرسه ای بر من حرفه ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
-
تعلل ورزی
تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعللورزی و خودناتوانسازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
-
توسعه حرفهای
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
ج
-
جوامع مجازی
اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیتبدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
چ
-
چرخه انگیزشی مارتین
تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعللورزی و خودناتوانسازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
ح
-
حرفه معلمی
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
خ
-
خودناتوانسازی
تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعللورزی و خودناتوانسازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
د
-
دانشجو معلم
تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعللورزی و خودناتوانسازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
-
دانشجومعلم
بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون مدرسه ای بر من حرفه ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
-
دانشجو معلمان
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاهها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
-
داوطلبان
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
-
دیدگاه معلمان
واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]
ر
-
راهبردهای تدریس
راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانشآموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
-
رایانش ابری
مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
-
رفتار حرفه ای
واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]
-
رفتارهای نوآورانه
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
-
رهبران آموزشی
واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]
-
رهبری تحول گرا
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
-
روحیه پژوهشگری
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاهها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
س
-
سالهای آغازین تدریس
راهبردهای فرهنگپذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
-
سکون حرفهای
مفهومپردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
-
سلامت روان
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
ش
-
شناخت معلم
مفهومپردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
-
شیخ صنعان
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون مدرسه ای بر من حرفه ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
ط
-
طراحی الگوی توسعه حرفه ای
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
ع
-
عدم مشغولیت
راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانشآموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
-
عملکرد
واکاوی عملکرد حرفه ای راهبران آموزشی مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 1-19]
ف
-
فرهنگپذیری
راهبردهای فرهنگپذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
-
فرهنگمعلمی
راهبردهای فرهنگپذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
ک
-
کارورزی
بررسی نقش تعاملات و پیامدهای آن در روابط درون مدرسه ای بر من حرفه ای دانشجومعلمان کارورز [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 117-147]
گ
-
گلستان
اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیتبدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
م
-
مداخلات چندبعدی
تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعللورزی و خودناتوانسازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 73-93]
-
مدل یادگیری استم
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
-
مدیران
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
-
مشغولیت رفتاری
راهبردهای معلمان برای مقابله با کمبود/عدم مشغولیت رفتاری دانشآموزان در کلاس درس [دوره 9، شماره 3، 1403، صفحه 21-44]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
-
معلمان
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
-
معلمان
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاهها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 43-71]
-
معلمان
مطالعه تطبیقی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان در بستر رایانش ابری با مقایسه ایران و کشورهای انگلستان، آمریکا، چین، هند، سوئد [دوره 9، شماره 3، 1403]
-
معلمان تربیتبدنی
اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیتبدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
-
منطق الطیر
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
ن
-
نظم عرفانی
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
-
نومعلم
راهبردهای فرهنگپذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 23-41]
ه
-
هماهنگی شناختی
مفهومپردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 1-21]
ی
-
یادگیری استم
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
-
یادگیری غیررسمی
اثر عضویت در جوامع کاری مجازی بر یادگیری غیررسمی معلمان تربیتبدنی: نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 9، شماره 2، 1403، صفحه 95-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد