• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
    • اطلاعات آماری نشریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 122-1 
تعداد مقالات: 5

مقاله پژوهشی

ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی

صفحه 7-20

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 486.15 K

ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان

صفحه 37-52

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 456.28 K

رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان

صفحه 53-68

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 441.74 K

عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان

صفحه 69-84

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 383.2 K

مقاله پژوهشی

بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی

صفحه 85-108

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 462.67 K

توسعه حرفه ای معلم
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 10 (1404)
دوره 9 (1403)
دوره 8 (1402)
دوره 7 (1401)
دوره 6 (1400)
دوره 5 (1399)
دوره 4 (1398)
دوره 3 (1397)
دوره 2 (1396)
دوره 1 (1395)
شماره 2
شماره 1

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • ورود نشریه «توسعه حرفه ای معلم» به لیست نشریات ISC 1404-08-03
  • موفقیت نشریه "توسعه حرفه ای معلم" در کسب رتبه (ب) از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 1402-08-21
  • نشریه علمی «توسعه حرفه ای معلم» در نخستین ارزیابی نشریات علمی دانشگاه فرهنگیان، حائز رتبه الف شد. 1400-07-26
  • اعطای درجه علمی ترویجی داخلی به نشریه توسعه حرفه‏‏ ای معلم 1397-11-26
  • فراخوان ارسال مقاله 1394-11-12

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب