Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 1-100
تعداد مقالات:
6
مقاله پژوهشی
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
صفحه
1-16
مشاهده مقاله
اصل مقاله
698.91 K
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
صفحه
30-17
مشاهده مقاله
اصل مقاله
534.95 K
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان
صفحه
31-43
مشاهده مقاله
اصل مقاله
446.83 K
بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان
صفحه
59-44
مشاهده مقاله
اصل مقاله
554.55 K
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان
صفحه
60-80
مشاهده مقاله
اصل مقاله
616.55 K
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان
صفحه
81-100
مشاهده مقاله
اصل مقاله
791.49 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1403)
دوره 8 (1402)
دوره 7 (1401)
دوره 6 (1400)
دوره 5 (1399)
دوره 4 (1398)
دوره 3 (1397)
دوره 2 (1396)
دوره 1 (1395)
شماره 2
شماره 1