این وب سایت از کوکی ها برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات استفاده می کند.
متوجه شدم
Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 1-100
تعداد مقالات:
6
مقاله پژوهشی
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
صفحه
1-16
مشاهده مقاله
اصل مقاله
698.91 K
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
صفحه
30-17
مشاهده مقاله
اصل مقاله
534.95 K
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان
صفحه
31-43
مشاهده مقاله
اصل مقاله
446.83 K
بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان
صفحه
59-44
مشاهده مقاله
اصل مقاله
554.55 K
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان
صفحه
60-80
مشاهده مقاله
اصل مقاله
616.55 K
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان
صفحه
81-100
مشاهده مقاله
اصل مقاله
791.49 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1403)
دوره 8 (1402)
دوره 7 (1401)
دوره 6 (1400)
دوره 5 (1399)
دوره 4 (1398)
دوره 3 (1397)
دوره 2 (1396)
دوره 1 (1395)
شماره 2
شماره 1
×