نمایه نویسندگان

ا

  • اسداللهی، فاطمه تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
  • اسماعیلی سده، فاطمه پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
  • افضلی، افشین پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]

ب

  • بختیاری، ابولفضل طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]

پ

  • پاک نهاد، محمد تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]

ت

  • تعجبی، محمود پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]

چ

  • چنگائی، فرشته پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه‌ های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]

ح

  • حسینی، سید عدنان معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

خ

  • خدیوی، اسداله مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]

ز

  • زندی، خلیل معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

ع

  • عاشقی، رویا مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]

ک

  • کاردان حلوایی، ژیلا مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]

گ

  • گشمردی، نوشین تدوین الگوی توسعه حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]

ن

  • نبوی، سیدصادق طراحی چارچوب سلامت‌روان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیت‌معلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
  • نجفی، علی تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]