ا
-
اسداللهی، فاطمه
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
-
اسماعیلی سده، فاطمه
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
-
افضلی، افشین
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
ب
-
بختیاری، ابولفضل
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
پ
-
پاک نهاد، محمد
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
ت
-
تعجبی، محمود
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
چ
-
چنگائی، فرشته
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 155-173]
ح
-
حسینی، سید عدنان
معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
خ
-
خدیوی، اسداله
مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]
ز
-
زندی، خلیل
معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
ع
-
عاشقی، رویا
مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]
ک
-
کاردان حلوایی، ژیلا
مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 135-153]
گ
-
گشمردی، نوشین
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 1-36]
ن
-
نبوی، سیدصادق
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 91-133]
-
نجفی، علی
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) [دوره 9، شماره 1، 1403، صفحه 37-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد