این وب سایت از کوکی ها برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات استفاده می کند.
متوجه شدم
Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 2، شماره 1 - شماره پیاپی 3، خرداد 1396، صفحه 1-107
تعداد مقالات:
6
مقاله پژوهشی
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان
صفحه
7-26
مشاهده مقاله
اصل مقاله
587.59 K
صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان
صفحه
27-36
مشاهده مقاله
اصل مقاله
499.5 K
عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری
صفحه
37-50
مشاهده مقاله
اصل مقاله
873.69 K
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان
صفحه
51-60
مشاهده مقاله
اصل مقاله
441.75 K
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی
صفحه
61-82
مشاهده مقاله
اصل مقاله
512.11 K
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا
صفحه
83-107
مشاهده مقاله
اصل مقاله
1.39 M
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1403)
دوره 8 (1402)
دوره 7 (1401)
دوره 6 (1400)
دوره 5 (1399)
دوره 4 (1398)
دوره 3 (1397)
دوره 2 (1396)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 1 (1395)
×