Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 2، شماره 1 - شماره پیاپی 3، خرداد 1396، صفحه 1-107
تعداد مقالات:
6
مقاله پژوهشی
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان
صفحه
7-26
مشاهده مقاله
اصل مقاله
587.59 K
صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان
صفحه
27-36
مشاهده مقاله
اصل مقاله
499.5 K
عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری
صفحه
37-50
مشاهده مقاله
اصل مقاله
873.69 K
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان
صفحه
51-60
مشاهده مقاله
اصل مقاله
441.75 K
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی
صفحه
61-82
مشاهده مقاله
اصل مقاله
512.11 K
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا
صفحه
83-107
مشاهده مقاله
اصل مقاله
1.39 M
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1403)
دوره 8 (1402)
دوره 7 (1401)
دوره 6 (1400)
دوره 5 (1399)
دوره 4 (1398)
دوره 3 (1397)
دوره 2 (1396)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 1 (1395)