• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Indexing and Abstracting
    • FAQ
    • Peer Review Process
    • News
    • Journal metrics
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Reviewers
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • Persian
Volume & Issue: Volume 1, Issue 2, March 2016, Pages 1-100 
Number of Articles: 6

Research Paper

نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان

Pages 1-16

  • View Article
  • PDF 698.91 K

بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

Pages 30-17

  • View Article
  • PDF 534.95 K

تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان

Pages 31-43

  • View Article
  • PDF 446.83 K

بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان

Pages 59-44

  • View Article
  • PDF 554.55 K

الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان

Pages 60-80

  • View Article
  • PDF 616.55 K

ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان

Pages 81-100

  • View Article
  • PDF 791.49 K

Teacher Professional Development
  • Articles in Press
  • Current Issue

Journal Archive

Volume 10 (2025)
Volume 9 (2024)
Volume 8 (2023)
Volume 7 (2022)
Volume 6 (2021)
Volume 5 (2020)
Volume 4 (2019)
Volume 3 (2018)
Volume 2 (2017)
Volume 1 (2016)
Issue 2
Issue 1

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Sitemap

Latest News

  • ورود نشریه «توسعه حرفه ای معلم» به لیست نشریات ISC 2025-10-25
  • موفقیت نشریه "توسعه حرفه ای معلم" در کسب رتبه (ب) از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 2023-11-12
  • نشریه علمی «توسعه حرفه ای معلم» در نخستین ارزیابی نشریات علمی دانشگاه، حائز رتبه الف شد. 2021-10-18
  • آمادگی دریافت مقالات پژوهشی 2015-07-07

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 


//

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal management system. designed by sinaweb