Document Type : Research Paper
(2017). بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان. Teacher Professional Development, 1(2), 30-17.
. "بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان", Teacher Professional Development, 1, 2, 2017, 30-17.
(2017). 'بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان', Teacher Professional Development, 1(2), pp. 30-17.
, "بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان," Teacher Professional Development, 1 2 (2017): 30-17,
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان. Teacher Professional Development, 2017; 1(2): 30-17.