• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Indexing and Abstracting
    • FAQ
    • Peer Review Process
    • News
    • Journal metrics
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Reviewers
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • Persian

بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

Document Type : Research Paper

dor 20.1001.1.24765600.1395.1.2.2.2

Teacher Professional Development
Volume 1, Issue 2 - Serial Number 2
March 2016
Pages 30-17

Files

  • XML
  • PDF 534.95 K

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 547
  • PDF Download: 598

APA

(2017). بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان. Teacher Professional Development, 1(2), 30-17.

MLA

. "بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان", Teacher Professional Development, 1, 2, 2017, 30-17.

HARVARD

(2017). 'بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان', Teacher Professional Development, 1(2), pp. 30-17.

CHICAGO

, "بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان," Teacher Professional Development, 1 2 (2017): 30-17,

VANCOUVER

بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان. Teacher Professional Development, 2017; 1(2): 30-17.

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Sitemap

Latest News

  • ورود نشریه «توسعه حرفه ای معلم» به لیست نشریات ISC 2025-10-25
  • موفقیت نشریه "توسعه حرفه ای معلم" در کسب رتبه (ب) از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 2023-11-12
  • نشریه علمی «توسعه حرفه ای معلم» در نخستین ارزیابی نشریات علمی دانشگاه، حائز رتبه الف شد. 2021-10-18
  • آمادگی دریافت مقالات پژوهشی 2015-07-07

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 


//

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal management system. designed by sinaweb