• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Indexing and Abstracting
    • FAQ
    • Peer Review Process
    • News
    • Journal metrics
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Reviewers
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • Persian

رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان

Document Type : Research Paper

dor 20.1001.1.24765600.1395.1.1.3.1

Teacher Professional Development
Volume 1, Issue 1 - Serial Number 1
December 2015
Pages 53-68

Files

  • XML
  • PDF 441.74 K

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 581
  • PDF Download: 732

APA

(2016). رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان. Teacher Professional Development, 1(1), 53-68.

MLA

. "رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان", Teacher Professional Development, 1, 1, 2016, 53-68.

HARVARD

(2016). 'رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان', Teacher Professional Development, 1(1), pp. 53-68.

CHICAGO

, "رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان," Teacher Professional Development, 1 1 (2016): 53-68,

VANCOUVER

رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان. Teacher Professional Development, 2016; 1(1): 53-68.

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Sitemap

Latest News

  • ورود نشریه «توسعه حرفه ای معلم» به لیست نشریات ISC 2025-10-25
  • موفقیت نشریه "توسعه حرفه ای معلم" در کسب رتبه (ب) از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 2023-11-12
  • نشریه علمی «توسعه حرفه ای معلم» در نخستین ارزیابی نشریات علمی دانشگاه، حائز رتبه الف شد. 2021-10-18
  • آمادگی دریافت مقالات پژوهشی 2015-07-07

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 


//

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal management system. designed by sinaweb