Document Type : Research Paper
(2016). ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان. Teacher Professional Development, 1(1), 37-52.
. "ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان", Teacher Professional Development, 1, 1, 2016, 37-52.
(2016). 'ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان', Teacher Professional Development, 1(1), pp. 37-52.
, "ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان," Teacher Professional Development, 1 1 (2016): 37-52,
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان. Teacher Professional Development, 2016; 1(1): 37-52.