اهرمی، راضیه؛ شوشتری، مژگان؛ گلشنیمنزه، فرشته؛ کمرزرین، حمید. (1390). اثربخشی آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان دختر پایه سوم شهر اصفهان. روانشناسی افراد استثنایی، 1(3)، 152-139.
تبریزی، مصطفی. (1390). درمان اختلالات خواندن. تهران: فراوان.
حیدری، طاهره؛ شاهمیوه اصفهانی، آرزو؛ عابدی، احمد؛ بیرامیپور، منصوره (1391). مقایسه اثربخشی روش فرنالد و دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 13(2)، 42-34.
رسولی، مهدی؛ چوبداری، عسگر؛ کارگر، حمید؛ رستمی، صدیقه. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن. مطالعات ناتوانی، 8(32)، 1-7.
رهبر کرباسدهی، فاطمه؛ حسین خانزاده، عباسعلی؛ ابوالقاسمی، عباس. (1397). تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر بهبود مهارت خواندن دانشآموزان پسر دارای اختلال یادگیری ویژه با نوع خواندن. مطالعات ناتوانی، 8(77)، 1-6.
سلطانی کوهبنانی، سکینه؛ علیزاده، حمید؛ هاشمی، ژانت؛ صارمی، غلامرضا (1391). مقایسۀ کارکردهای اجرایی دانش آموزان دارای اختلال ریاضیات با دانش آموزان عادی. تازههای علوم شناختی، 12(3)، 84-75.
شهیم، سیما. (1391). مقیاس تجدید نظرشده هوش وکسلر برای کودکان. شیراز: مرکز نشر دانشگاهی شیراز.
کرمی نوری، رضا؛ مرادی، علیرضا. (1387). آزمون خواندن و نارساخوانی نما (راهنما). تهران: جهاد دانشگاهی، واحد تربیت معلم.
کریمی، بهروز؛ علیزاده، حمید؛ سلیمانی، اسماعیل. (1392)، تدوین برنامه و مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانیهای یادگیری، 3(1)، 78-60.
میلانیفر، بهرام. (1385). روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. تهران: قومس.
Fletcher, J. M., Lyon, G. R., Fuchs, L. S., & Barnes, M. A. (2007). Learning disabilities from identification to intervention. NewYork: Guilford.
Karen, E., Waldie, A. J., Wilson, R., Roberts, P., & Moreau, D. (2017) Reading network in dyslexia: Similar, yet different, Brain & Language, 174, 29–41.
Van Witteloostuijna, M., Boersmaa, P., Wijnenb, F., Rispensa, J, (2017). Visual artificial grammar learning in dyslexia: A meta-analysis. Research in Developmental Disabilities, 70, 126–137.